1. Mag ik een artikel retour sturen?
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?

1. Mag ik een artikel retour sturen?

Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen of artikelen uit de opruiming.

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je een artikel binnen de wettelijke 14 dagen zichttermijn wilt retourneren, dien je vooraf via onze klantenservice kenbaar te maken dat je een artikel wilt retourneren. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, jouw ordernummer en je bankgegevens.

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dien je uit te printen en op het pakket te plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag terugbetaald.

Voor elke retournering geldt: Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Het artikel dient in haar originele verpakking te zitten
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je het pakket verzekerd te verzenden. Zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf.

Het retouradres is:

Loombandswebshop
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

 3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
Jazeker! Voordeel hiervan is dat het je retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar de afhaalbalie van Webcompanies. Meld wel even van te voren dat je een artikel wilt terugbrengen of ruilen.

De afhaalbalie van Webcompanies is elke werkdag geopend van 11:00 tot 17:00 uur.

Het adres is:
Webcompanies Store
Stuijvenburchstraat 143
6961 CV Eerbeek

 4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten. De in rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.

5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het product moet ongeschonden zijn. Wil je een artikel ruilen? Dan dien je vooraf via email kenbaar te maken dat je een artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je ordernummer en tegen welk artikel je dit wilt ruilen. Je ontvangt van ons een emailbevestiging van je retourzending.

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kun je uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Voor elke retournering geldt: Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Het artikel dient in haar originele verpakking te zitten
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je het pakket verzekerd te verzenden. Zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf.

Het retouradres is:
Loombandswebshop
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

Na ontvangst van het geretourneerde product ontvang je hiervan een creditfactuur en boeken wij een nieuwe order voor je in waarvan je een orderbevestiging per e-mail ontvangt. Je kunt het bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. (wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat je een bedrag gaat overmaken) Het bedrag van de creditfactuur kun je uiterlijk binnen 10 werkdagen op het door jou opgegeven bankrekeningnummer verwachten.

Loombands Webshop

Loombands Webshop is onderdeel van Webcompanies BV
Bezoek ook onze winkel Webcompanies Store
Stuijvenburchstraat 143
6961 CV Eerbeek

Telefonische klantenservice Loombands Webshop: 0313 312 110
Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00 uur tot 16:00 uur.